|

Ukoliko pijete suviše kafe a imali ste slušne ili vizuelne
halucinacije uzrok je u preteranom konzumiranju kofeina. Naime,
stručnjaci sa Univerziteta u Daramu u Britaniji zaključili su da
preterano konzumiranje kofeina može da se izazove takve zdravstvene
probleme. Oni su utvrdili da su studenti koji piju više od sedam
šolja instant kafe dnevno izloženi trostruko većem riziku od pojave
halucinacija od onih koji se zadovoljavaju samo jednom šoljom.
Ukoliko se ovaj nalaz potvrdi biće to još jedan od dokaza da kofein
može direktno da utiče na ljudsko zdravlje i negativno i pozitivno.
Neke skorašnje studije sugerišu da kofein može da snizi rizik od
pojave raka jajnika kod žena, dok su neka druga istraživanja
pokazala da višak kofeina može da udvostruči rizik od pobačaja.
| Izvor: DJ-media InfoTeam
Datum: 2009-01-19 19:33:32 | |
|